Minimaalne nähtav toode (MVP)

Viidates Eric Rice ' ile, kes on startup'i uurimistööde autor, peab edukas startup arenema selge metoodika järgi. Selle metoodika üks komponent on korratav tsükkel "arendada-õppida-mõista", et koguda statistilisi ja tegelikke tulemusi. Teisisõnu, peate määratlema probleemi või kontseptsiooni, looma antud probleemi lahendamiseks minimaalselt nähtava toote või mudeli, seejärel käivitama selle massidesse ja koguma uuringuid kasutajate käitumise ja tagasiside kohta. See on kõige kiirem, täpsem ja tõhusam meetod edasiste tulemuste uurimiseks ja ennustamiseks. Pakume MVP projekteerimise ja arendamise teenust alustavatele ettevõtetele

Изучите своего клиента

Kasutusala

Uurige oma klienti

Edukas startup teeb ühte asja - see lahendab konkreetse probleemi täpselt määratletud inimrühmale, teisisõnu sihtrühmale. MVP arendamine on suurepärane võimalus seda publikut praktikas põhjalikumalt uurida. Uurite sihtrühma inimesi kui suhtlete klientidega, saate nende tagasisidet, vastate nende päringutele ja analüüsite nende käitumist teie väljatöötatud rakenduses või veebisaidil. Kliendi tundmine on projekti eduka arendamise ja käivitamise põhialus.

Улучшение продукта должно происходить регулярно но степенно

Kasutusala

Toote täiustamine peaks toimuma regulaarselt, kuid järk-järgult

Oma toodet kujundades soovite muuta selle suurepäraseks või täiuslikuks - üks kahest asjast. Kuid oluline tõde MVP kohta on see, et see ei saa olla suurepärane enne, kui laialdase publiku kaasamine on möödas ja inimesed hakkavad seda aktiivselt kasutama. Toote varasemad versioonid ei pea olema suurepärased - need peavad olema ainult piisavalt head, et seda turule tuua. Suurepärase toote loomine nõuab pidevat ja rasket tööd funktsionaalsuse ja Kasutajate liidese kallal. Seda saab saavutada ainult järgmise versiooni väljaandmisega ja kasutajatelt teabe kogumisega. Saate oma toodet pidevalt täiustada, kui olete tõsiselt huvitatud statistilise teabe kogumisest ja teil on oma toodete kasutamise kohta õigesti seadistatud andmekogumissüsteemid.

Проявляейте упорство если MVP не дает результатов

Kasutusala

Näita visadust, kui MVP ei anna tulemusi

Kuna MVP on omamoodi visatav test, võite mõnikord kohata ootamatuid tulemusi. Kui teie MVP ei anna oodatud tulemusi, võib see tähendada ebaõnnestumist üksteist rahuldava toote või nišituru leidmisel. Marc Andressen sõnastas tuntud "olla õigel ajal õiges kohas" fraasiks "olla heal turul õige tootega, mis seda rahuldab". Sel juhul on mitu võimalust-kas muuta toodet ja muuta see sobivamaks ja nõutumaks või alustada otsast peale. Igal juhul säästab MVP arendamine palju aega ja raha ning vähendab riske miinimumini.

Vaadake ka teisi meie kompetentsivaldkondi

Lisateave meie kompetentsi kohta, uurides muid lahendusi teistest valdkondadest, mida arendame erinevate ärivaldkondade jaoks.