Äriprotsesside automatiseerimine

Organisatsiooni edu seisneb sageli selle sisemiste toimingute tõhususes. Nutika automatiseerimise abil saab ettevõte areneda palju tõhusamalt, tekitades teel palju vähem vigu. Ja kuigi mõned ettevõtted kohandavad oma ettevõtteid edukalt äri protsessid automatiseerimisprogrammide kasutamiseks, teised jätkavad paljude protsesside käsitsi tootmist. Me saame aidata teil olla konkurentsivõimelised, kohandades oma organisatsioonis protsesside automatiseerimise lahendusi.

Повышение уровня продаж

Kasutusala

Müügi taseme tõstmine

Head kliendisuhted võivad selle tulemusel tuua kiiremat kasvu ja suuremat kasumit. Selliste suhete loomiseks oma klientidega peavad teie organisatsiooni spetsialistid olema teie klientidega pidevas kontaktidis ja abistama neid nende probleemide lahendamisel. Tõhus kliendihaldussüsteem võimaldab organisatsioonil viia kliendiga suhtlemise protsess põhimõtteliselt uuele tasemele ja luua kliendiga tugevad suhted. Sellised süsteemid aitavad teie spetsialistidel hallata kontaktidandmeid ja infovooge tõhusalt ja organiseeritud viisil. See võimaldab teil alati teada kliendi praegust olekut ja sellega seotud äriprotsesse.

Уменьшение стоимости обслуживания

Kasutusala

Hoolduskulude vähendamine

Mõningaid korduvaid rutiinseid tegevusi, nagu finantsarvestus, andmehaldus, reklaamikampaaniate ettevalmistamine ja täitmine, saab teha kuni 90% ilma teie organisatsiooni töötajate inimtööjõuta. Tänu automatiseerimistarkvarale saate märkimisväärselt vähendada tööjõukulusid, hoolduskulusid ja vigade arvu. Muidugi ei saa need süsteemid inimest täielikult asendada, kuid need võimaldavad teil töötajatelt maha visata kõik rutiinsed ülesanded ja toimingud, mis võtsid palju tööaega. Ja seda vabastatud aega saab teie ettevõttele palju paremini kasutada. Selle tulemusena kasvas pärast äriprotsesside automatiseerimist ettevõtte üldine tootlikkus märkimisväärselt ja võimaldas ettevõttel toimida uuel tasemel, avades väljavaadete horisondi.

Улучшение процесса принятия решения

Kasutusala

Otsustusprotsessi parandamine

Ükskõik, kas juhite rahvusvahelist äri või kohalikku suveniiripoodi, andmed ja teave on see, mida vajate teatud äriotsuste tegemiseks. Andmed tulevad meile erinevatest allikatest ja tavaliselt korrastamata kaootilises või pool-kaootilises vormis ning nende töötlemine võtab kaua aega ja on töömahukas protsess. Äriprotsesside automatiseerimine aitab parandada ärijuhtimise antud osa, struktureerides, sorteerides, filtreerides, rühmitades andmeid ja väljastades etteantud ärilahenduste variante. See võimaldab juhtidel teha kiireid otsuseid koheselt, mis võimaldab teil alati olla oluliste ärisündmuste tipus ja astuda sammu edasi. Kombineerides automatiseerimist, tehisintellekti ja inimmõistuse elemente, saame luua süsteeme, mis suudavad sekunditega töödelda tohutul hulgal andmeid ja viia õigete ja edukate otsusteni.

Лояльность клиентов

Kasutusala

Klientide lojaalsus

Tihedas konkurentsis tohutu hulga kaupade ja teenustega, mille vahel saate valida õige, on kliendi lojaalsuse saamiseks väga raske töö ja tohutu edu. Kuigi kauba või teenuse kvaliteet on lojaalsuse saamiseks üks olulisemaid tegureid, pole see ainus. Müügi -, tellimis -, teenindus-ja tugiprotsessi kvaliteet on kliendi jaoks samuti väga oluline. See on täpselt valdkond, kus pädev automatiseeritud juhtimissüsteem võib mängida otsustavat rolli. Sellised juhtimissüsteemid koondavad kõik kliendilt saadud andmed, võimaldades teil pakkuda kliendiga isikupärasemat suhtlust ja luua temaga suurepäraseid suhteid.

Vaadake ka teisi meie kompetentsivaldkondi

Lisateave meie kompetentsi kohta, uurides muid lahendusi teistest valdkondadest, mida arendame erinevate ärivaldkondade jaoks.