Teenused nõudmisel

Harvardi Ülikooli äriosakonna uuringute põhjal võib teada saada, et tellitavate teenuste majandussektor meelitab tänapäeval aastas üle 22 miljoni kliendi-see arv kasvab pidevalt tohutu kiirusega. Tellitavate teenuste kasvul on olnud väga tugev mõju traditsiooniliste ärinišide arengule, mis on pidanud oma ärimudeleid kohandama ümbritseva majandusliku ja tehnoloogilise kliima muutumisega. Arendame erinevaid veebisaite ja mobiilirakendusi mitmesuguste tellitavate teenuste jaoks.

Mugava juurdepääsu pakkumine kaupadele ja teenustele

Kasutusala

Mugava juurdepääsu pakkumine kaupadele ja teenustele

Tellitavad teenused säästavad palju aega ja vähendavad vajadust rutiinsete protsesside järele, mis tekivad võrguühenduseta toimingute tegemisel. Kliendid saavad mobiiltelefoni või muu internetiga ühendatud seadme abil osta mistahes toodet või broneerida teenuste osutamiseks aja ja koha igal neile sobival ajal sobivas kohas. Mobiilseadmete kasv, tehnoloogia, mis muudab veebipõhise tellimise kiireks, lihtsaks ja turvaliseks, ning asukohateenused on kõik tegurid, mis tõukuvad tellitavate teenuste niši kasvu. Vaieldamatu mugavus, tõhusus ja lihtsus on olulised tegurid, mis kallutavad kasutajat veebist ostlema, broneerima ja tellima muid teenuseid.

Suurte võimaluste loomine tööhõiveks

Kasutusala

Suurte võimaluste loomine tööhõiveks

Tellitavate teenuste äris on 2 klassikalist rühma: pakkumine ja nõudlus. Kliendid kuuluvad nõudluse rühma. Pakkumisgruppi kuuluvad näiteks autojuhid, kes töötavad Boltis, müüjad, kes müüvad oma tooteid Amazonis, ja majaomanikud, kes loetlevad oma kinnisvara üürimiseks Airbnb-s. Tellitavad teenused pakuvad inimestele nii palju võimalusi leida viis raha teenimiseks lihtsalt teatud platvormil registreerudes. Hindamis- ja tagasisedesüsteemide lahendusi integreerides viib tellitavate teenuste turg enneolematul viisil kvaliteetsete tulemusteni.

Ideaalse teenuse tagamine

Kasutusala

Ideaalse teenuse tagamine

Võimalus osta kaupu ja teenuseid koheselt reaalajas muudab põhjalikult klientide käitumist. Kliendid ootavad teeninduselt suuremat paindlikkust, isikupärastamist ja reageerimisvõimet. Samuti peavad tellitavad teenused tänases majanduskeskkonnas edukaks konkureerimiseks olema kiiremad, lihtsamad ja palju tõhusamad kui konkureerivad teenused. Neid eesmärke saab saavutada suurepärase disaini ja kaasaegse tehnoloogia kombinatsiooniga. Aitame teie ettevõttel seda saavutada, pakkudes professionaalset ja tõhusat disaini, mis hõlmab tipptasemel tehnoloogiaid, et moodustada toode, mis vastab kõigile tänapäeva veebikliendi nõuetele. Tänu meie tööle naudivad teie kliendid teie teeninduste ja personaalse lähenemise kasutamist. See omakorda on klientide arvu pideva ja stabiilse kasvu võti.

Vaadake ka teisi meie kompetentsivaldkondi

Lisateave meie kompetentsi kohta, uurides muid lahendusi teistest valdkondadest, mida arendame erinevate ärivaldkondade jaoks.