Sotsiaalne komponent ja selle kasutamine

Sotsiaalsed ja sotsiaalmeediavõrgud on kasutajate loodud sisu veebiplatvormid või kanalid. Sotsiaalmeedia integratsioon, sisu levitamine, suhtlemine ja ühendused on ühel või teisel viisil sisse ehitatud igat tüüpi kaasaegsetesse rakendustesse. Aitame teil reklaamida teie ettevõtet sotsiaalmeedia kaudu ja integreerida sotsiaalsed komponendid teie ärikeskkonda alates treeningrakendustest kuni ajaveebi, fotode jagamise platvormide ja vestlusrakendusteni.

Brändiga suhtlemise korraldamine

Kasutusala

Brändiga suhtlemise korraldamine

Juhtivate Interneti-turundajate rahvusvaheliste uuringute kohaselt on 51 protsenti tarbijatest lojaalsed kaubamärkidele, millega nad eelistatud teabekanalite kaudu oma igapäevaelus kokku puutuvad. Veebisõnumite saatmine on Internetti kasutavate inimeste eelistatud suhtluskanal. Brändi loomise protsessi saab iga lõppkliendi jaoks isikupärastada, luues populaarsete sõnumirakenduste jaoks bot-vestluskanalid. Tänu sellistele vestlusrobotidele saab kasutajat abistada ja edastada palju talle kasulikku isikupärastatud teavet. Edastada teavet kampaaniate kohta, müüa tooteid, vastata kaebustele ja suhelda inimestega kõigil võimalikel viisidel.

Oma kogukondade kasvatamine

Kasutusala

Oma kogukondade kasvatamine

Olenemata sellest, kas müüte oma teenuseid veebis või teenite reklaamimisega raha, kaasatud ja aktiivse kogukonna loomine ja kasvatamine on teie veebiettevõtte kasvu ja pideva uute klientide leidmise võti. Kõige populaarsemad rakendused annavad kasutajatele laialdased võimalused üksteisega suhtlemiseks ja suhete loomiseks. Rakendusega tugeva kogukonna loomiseks ja ülesehitamiseks peate uurima oma kasutajate huvisid ja aktuaalseid probleeme ning võimaldama neil jagada seda teavet, oma mõtteid ja arvamusi teie teemal, osaleda vaidlustes ja aruteludes ning luua tugevaid sidemeid sarnaselt mõtlevate inimestega ja luua sidemeid ühiste huvidega inimestega.

Reaalajas suhtlus

Kasutusala

Reaalajas suhtlus

Kasutajate kaasamine ja rakenduse allalaadimine ei tähenda veel edu ja kasumi teenimist. Samuti tuleb arvestada selliste näitajatega nagu kasutaja kaasamine ja hoidmine. Kasutajad on eriti hästi kaasatud nendesse rakendustesse, mis võimaldavad neil ühel või teisel viisil omavahel suhelda. Kiirsõnumite võimalus mõjutab positiivselt ka kasutajate hoidmise määra. Meil on tohutu kogemus kiirsuhtlussüsteemide arendamisel isiklikes (üks-ühele) ja grupivestlustes videosuhtlusfunktsioonides, samuti muud tüüpi rakendusse sisseehitatud suhtlusvahendites, mis on oluliselt parandanud kasutajate ligimeelitamise ja hoidmise näitajaid.

Vaadake ka teisi meie kompetentsivaldkondi

Lisateave meie kompetentsi kohta, uurides muid lahendusi teistest valdkondadest, mida arendame erinevate ärivaldkondade jaoks.